Nisu samo rezultati ono što definiše posao, već i ljudi.

Mi verujemo u moć snažne kulture koja u srcu svega što radi ima ljude. Naši principi vođenja su jednostavni i poštovani su od strane svih koji su deo našeg biznisa. Ponosimo se istinski prijateljskim i neformalnim stilom, gde su svi pozvani.

FRONERI osoba je jedinstvena osoba. Ona je svestrana, motivisana, entuzijastična i misli izvan okvira. Ona rado zasuče rukave i aktivno se uključuje. Ona stoji iza svojih postupaka i rešava probleme - uvek otvorena, iskrena i spremna na saradnju. Ima strast ka izvrsnosti i oko za detalje. Kvalitet joj je izuzetno važan. Ima preduzetnički duh i stav "ja to mogu". Čvrsto veruje da sjajna ideja može doći iz bilo kog dela posla. FRONERI osoba veruje da stvaramo najkvalitetniji sladoled koji oduševljava naše potrošače i pomera granice onoga što je moguće.

Naša svrha

Postati najbolja svetska kompanija za sladoled za sve potrošače, kupce i zaposlene.

Naš cilj

Razviti poslovanja kroz poznate brendove i privatne marke, oduševljavajući naše potrošače i kupace.

Za više informacija o našim vrednostima pogledajte ispod.

 

NAŠE VREDNOSTI

 

Fokus na potrošače

STRAST ZA POTROŠAČE I KUPCE

Oni su srce našeg biznisa:

  • Trudimo se da doprinesemo zadovoljstvu naših potrošača i kupaca, postavljajući njihove potrebe kao prioritet
  • Donosimo odluke imajući na umu potrebe potrošača
  • Pružamo potrošačima najbolje iskustvo kroz naše snažne brendove

Timski rad

STRAST ZA LJUDE

Verujemo da možemo postići najbolje rezultate timskim radom:

  • Poštujemo i prihvatamo različitosti
  • Aktivno slušamo različite predloge
  • Promovišemo timski duh

Odgovornost

STRAST ZA ODGOVORNOŠĆU

  • Činimo ono što govorimo i preuzimamo odgovornost za svoje postupke
  • Ispunjavamo naše dogovore
  • Iznosimo probleme direktno i otvoreno
  • Preuzimamo incijativu za donošenje odluka koje doprinose našim procesima

Performanse

STRAST ZA POSTIZANJE REZULTATA

Mi gradimo vrednosti u našem biznisu

  • Prepoznajemo talente
  • Podstičemo jedni druge kako bismo postigli bolje rezultate
  • Podržavamo jednostavnost

Preduzetništvo

STRAST ZA PREDUZETNIŠTVO

Uočavamo svaku priliku za poboljšanje performansi i uvek učimo iz sopstvenih grešaka:

  • Vodimo i podstičemo naše zaposlene da ostvaruju rezultate
  • Aktivno se trudimo da unapredimo postojeće stanje
  • Tretiramo biznis kao sopstveni

Kvalitet

STRAST ZA SAVRŠENSTVOM

Nastojimo da budemo najbolji u svemu vodeći se sledećim vrednostima:

  • Utvrđujemo pravovremeno uslove za proizvodnju kvalitetnog proizvoda
  • Težimo usaglašenosti u svim procesima
  • Sledimo kontinuirano unapređenje

 

MILKA, OREO and TOBLERONE are trademarks of the Mondelez International Group, used under license

NIRVANA, ALOMA, BEST, TOPGUN, PIRULO, NESQUIK, KITKAT and FAMILIA HIT are trademarks of Société des Produits Nestlé S.A, Vevey, Switzerland, used under license