Mi verujemo u moć snažne kulture koja u srcu svega što radi ima ljude. Naši principi vođenja su jednostavni i poštovani su od strane svih koji su deo našeg biznisa. Ponosimo se istinski prijateljskim i neformalnim stilom, gde su svi pozvani.
FRONERI osoba je jedinstvena osoba. Ona je svestrana, motivisana, entuzijastična i misli izvan okvira. Ona rado zasuče rukave i aktivno se uključuje. Ona stoji iza svojih postupaka i rešava probleme - uvek otvorena, iskrena i spremna na saradnju. Ima strast ka izvrsnosti i oko za detalje. Kvalitet joj je izuzetno važan. Ima preduzetnički duh i stav "ja to mogu". Čvrsto veruje da sjajna ideja može doći iz bilo kog dela posla. FRONERI osoba veruje da stvaramo najkvalitetniji sladoled koji oduševljava naše potrošače i pomera granice onoga što je moguće.
Postati najbolja svetska kompanija za sladoled za sve potrošače, kupce i zaposlene.
Razviti poslovanja kroz poznate brendove i privatne marke, oduševljavajući naše potrošače i kupace.
Za više informacija o našim vrednostima pogledajte ispod.
STRAST ZA POTROŠAČE I KUPCE
Oni su srce našeg biznisa:
STRAST ZA LJUDE
Verujemo da možemo postići najbolje rezultate timskim radom:
STRAST ZA ODGOVORNOŠĆU
STRAST ZA POSTIZANJE REZULTATA
Mi gradimo vrednosti u našem biznisu
STRAST ZA PREDUZETNIŠTVO
Uočavamo svaku priliku za poboljšanje performansi i uvek učimo iz sopstvenih grešaka:
STRAST ZA SAVRŠENSTVOM
Nastojimo da budemo najbolji u svemu vodeći se sledećim vrednostima:
MILKA, OREO and TOBLERONE are trademarks of the Mondelez International Group, used under license
NIRVANA, ALOMA, BEST, TOPGUN, PIRULO, NESQUIK, KITKAT and FAMILIA HIT are trademarks of Société des Produits Nestlé S.A, Vevey, Switzerland, used under license